دانلود مجموعه بازی های فلش Collection of Animals Flash Games
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود مجموعه بازی های فلش Collection of Animals Flash Games
نوشته شده در دو شنبه 14 مرداد 1392
بازدید : 518
نویسنده : Download93

بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است. در این مجموعه تعدادی از جذاب ترین بازی های فلش در دسته سرگرمی با حیوانات گردآوری گردیده است.
بازی با حیوانات  (Animals Game)‏  به بازی هایی اطلاق می‌ شود که بیشتر جنبه سرگرم کننده داشته و در اغلب آن ها بازیکن به جای یک کاراکتر حیوان در محیطی با گرافیک زیبا و جذاب به بازی می پردازد. از میان این بازی ها می توان به بازی های موش و گربه، گارفیلد، پرتاب پنگوئن ها، بازی با ماهی ها، گرفتن پروانه و ... اشاره نمود که هریک از آن ها به تنهایی می توانند ساعت ها شما را سرگرم کند !!!

 

 

 

 

 

 


باکس 24

:: موضوعات مرتبط: بازی , بازی فلش , بازی جدید کامپوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Collection of Animals Flash Games , دانلود مجموعه بازیهای فلش جذاب , دانلود مجموعه 20 بازی پرطرفدار فلش , فلش گیم , دانلود بازی فلش جدید , دانلود بازی کم حجم کامپیوتر , بازی موش و گربه , گارفیلد , پرتاب پنگوئن ها , بازی با ماهی ها , گرفتن پروانه , دانلود بازیهای زیبای فلش , Flash Games , 2Games , بازی فلش رایگان , دانلود بازی فلش , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: